Monday, December 12, 2011

TAMAN REKREASI GUNUNG LANG

Nama je lahir kat ipoh perak dan selalu blk ipoh sbb umah my mama kat sini  walau kami balik jenguk umah 2 atau 3 bulan sekali. My mama x menetap pun kat ipoh. Anak2 x bagi duk sorang sbb aku n adik beradik sume duk KL n Selangor..
Sorang kawan ajak jln2 kat Taman Rekreasi Gunung Lang...hahaha..kalu dia x bawak n jadi tourist guide sah la aku x tau wujud tempat nih...hmmmm























Macam nak datang lagi ke sini tapi x tau la bila......

3 comments:

blog-tips-kurus said...

menara tinjau tu jadi senget sebab dia pon tak larat tengok ko posing..

lain kali, pakailah baju warna > ceria supaya ko tak tenggelam. (>.<)

zarra said...

blog-tips-kurus
i pakai camtu sbb i niat nak joging pada mulanya tp i xde kasut...hahahahahaha

Inilah Aku said...

seronok bercuti....

p/s : aku dah kembali beraksi..