Tuesday, June 7, 2011

OOOOHHHHH PULAU PANGKOR....!!!?????

Assalamualaikummm...hahahahaha.....(agak hiba sbnarnye sbb inilah baru masanyer aku bpluang mmbuat comeback......meow..meow!!!)

pekabar sumer shbtkus...GB2MK...sori la agak menyepi...i x suke publisiti...kuikuikui..bcakap psal shbt2kus ini...aku nak cite la psal sorang ni...aku x psti naper sjak 2 mnjak ni dia suka sengih bila sebut PANGKOR....sungguh mstri n mistik tul si adam sorg ni...aku x psti la naper dia beremosi sdmikian ruper...

sblm ni kami ada la melawat 1 tmpat tu dan ada citer sejarah brkenaan prjanjian pangkor kat 1 sudut dinding di situ....n dia pun dgn rakusnyer snap sudut itu sbb ada tulisan PANGKOR....huk ala...msti le ada kenangan trindah kat pulau pangkor tu yeah...huhuhu....kami sume sdg tnanti2 kalu dia nak wat sdg akbar bkenaan masalh jiwa nyer tu....tp dia msih mnyimpan rahsia seorg diri....terer la lu....xnak share citer ngan kami ye...

sbnarnya aku gmbira kalu kwn-kwnku sdg bahagia skrg ni...n aku mndoakan supaya yg sdg bbhgia itu akan menemui jalan yg lurus....(apa kena ngena lurus dlm hal ini gmbar????)..mksudnya mnamatkan kbhgian itu dgn sebuah pristiwa brsejarah lg indah...hanya dia n kluarga dia je yg tau....hmmmm...kuikuikui..

tp yg best nye dia ni kan...masa dia gi bcuti ke PANGKOR (ke ada hal lain sbnarnya.....merisik kabar kot)...dia x lupa mmbeli cnderahati,cnderamata...n cendera lain2 wat kami shbt-shbtbye yg dtinggalkn....
sntap tul...dia ni mmg bbudi bahase,supan sntun n baik hati....(pd waktu ini bunga api sdg meletup2 di angkasa ye)...

apapun aku sntiasa doakan yg baik2 utk dia....cptla dia menemui kbahgiaannye.....InsyaAllah...(Maher Zain)


3 comments:

mr.curly said...

adoiiiiiiiiii..sguh mnyayat n tersiat2 wa bc n3 lu ni..penuh dgn expose mistik..mak ai!!..hikhik

wa harap blog lu ni berade dlm keadaan baik n x dibako oleh ssorg..huhu

blog-tips-kurus said...

(hari ni Worldless Wed-day, so bace dlm hati je..)
Dis.22 - Mac 14 - Jun 7, tengah study sifir entry kamu.

* sori, off-topic.

bdk johor said...

hahaha.. yela, wa pun sedang membaca sambil diringi lagu palai bada nyanyian mr curly ni. dia menyanyi sambil goyang inul. sungguh tangkap leleh punya!
hahaha