Saturday, August 28, 2010

BaWa AnaK JuMpA Dr VET

Ari tu gi hospital veterinar jln cheras...taraf gomen hospital ni n kita bw anak sekor ni gi dpatkan rawatan...berikut adalah suasana yg dpt dirakamkan kat situ....


1) pesakit bsame tuan nye sdg tunggu gilirannn

2) sibuk gak kat hospital vet ni


3) ni warga iran nak dptkan permit kelulusan kesihatan utk bawa anjin dia kuar malaysia, nak blk iran la tu...


4) senarai treatment yg dibuat oleh hospital vet ni


5) antara gmbr yg hiasi dinding hospital


6) kaunter pndaftaran pesakit kucin/anjin...yg baju hijau tu tuan kucin lerr


7) ucapan tq dari tuan kucin pd kakitgn hospital yg tlah slamatkan nyawa kucin dia...

8) ni la no giliran kucin saye


amik gmbar luka dari tepi jerrr...

Inilah dia pesakit yg no giliran nyer 1021.bisul kat muka pecah jadi luka lubang besar. cntik tak mata si putih ni? dia kucin siam...biru mata itamkuuu...
Skrg dia dah sembuh...nanti kita letak gmbr cumel dia yekkk...kena blk kalumpang n snap e picture la....hohoho.
























5 comments:

mr.curly said...

kesihatan tuannye pun kene jage gak .. huhu

bdk johor said...

betol2..! wa setuju ngan mr keli. (eh..ape yg wa setuju ar..?) hehe

zarra said...

mr. curly: bila kucin sakit,poket tuan nye pun sakit laaaa....

bdk johor: betol2!wa pun stujus ngan lu...ahakzzzz....

stiap n3 wa,mr curly slalu bagi komen.......tharunye....snob!snob!

diana said...

napa pipi dia tu?
begaduh ke?
kesian nye,..

JuJuE said...

tumpang tanya kak..mahal x kos anta kucen kt situ?anggaran brape RM ye??almaklumla..sye student..duit x byk..tp ksian tgk kucen kt hostel =(